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プロジェクト概要

The Brick Engine is a fast and simple lo-fi gaming engine. The engine provides a comprehensive API, including dazzling visual features, song playback, and collision detection: everything you need to make games with quickness and ease. The engine provides a straightforward C API and has language bindings for Tcl and Pascal, with support for more languages on the way.

システム要件

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2010-06-02 17:58 リリース一覧に戻る
5.1

このリリースでは部分的にメンテナンスのため、改善の一部です。モーションコントロールシステム、小型の組み込み言語素晴らしい粒子システムでは、環境への影響を作成するために設計さなどは、根本的に見直されています。スプライトは、今では、モーションコントロールプログラムの方法で洗練された自治権を与えることができる。少し簡単に不要な削除することによって行われているプロセスを構築するヘッダから含まれています。レンガ造りのエンジンも構築し、より簡単に動作するようになっている。
タグ: stable minor maintenance
This release is partly for maintenance, partly for improvements. The motion control system, a tiny embedded language designed for creating fantastic particle systems, environmental effects, and so on, has been radically overhauled. Sprites can now be given a sophisticated autonomy by way of their motion control programs. The build process has been made a little bit simpler by removing unnecessary includes from the headers. The brick engine has become even easier to build and to work with.

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