ダウンロードリスト

プロジェクト概要

Widelandsは経済と軍事のシミュレーションゲームです。 地図は平行透視の3Dで表示されます。 建造物とユニットはアニメーションします。 プレイヤーは一族を操作します。 土地を軍隊で奪って掌握し、富を築き、軍備を拡張して相手と対抗します。 このプロジェクトには製作途中の部分が多数あります; コンピュータのプレイヤーとマルチプレーは初期段階です。 いくつかの機能、探索、戦争の不透明さ、効果音、バックミュージック、速さの調整、いくつかのチュートリアル・キャンペーン、複数の言語への翻訳、地図エディタは既に実装されています。

システム要件

システム要件が設定されていません
プロジェクトのリリース情報やプロジェクトリソースの情報です。
注: プロジェクトリソースの情報は Freecode.com ページからの引用です。ダウンロードそのものは、OSDNにホスティングされているものではありません。

2011-06-20 11:02
build-16

このリリースでは、複雑なシナリオを可能にする新しいスクリプトエンジンが、新しいウォッチ- ME -行う多くの場所でのユーザーインターフェースに様々な、OpenGLレンダラ、改善点を追加するマルチプレイヤーゲームのための条件を獲得、チュートリアルとAtlanteansのための新たなシナリオを、を追加多くの場所でユーザーインターフェイスの改良、マルチ、新しいマップ、新しいサウンド、および多くの新しいグラフィックスとアニメーションのためのマルチプレイヤー、共有王国のチームのサポート。
This release adds a new scripting engine that allows for complex scenarios, a new watch-me-do tutorial and a new scenario for the Atlanteans, win conditions for multiplayer games that add variety, OpenGL renderer, improvements to the user interface in many places, improvements to the user interface in many places, team support in multiplayer, shared kingdom for multiplayer, new maps, new sounds, and many new graphics and animations.

2010-05-22 04:05
build-15

このリリースでは、新しいゲームプレイ機能を追加:2番目のキャリアが(ロバ、牛、馬)はビジー道路に追加されます。スカウトたちの家の周りに大きな領域を明らかにすることができます。新しいシナリオの部分が追加されました。ランダムマップは現在、資源、immovablesと、クリッターが含まれます。ミニマップは現在、拡大することができます。メッセージングシステムが改善されました。統計は理由の建物は何も生産されていませんが表示されます。
This release adds new gameplay features: second carriers (donkeys, oxen, and horses) are added on busy roads. Scouts can reveal a big area around their house. A new scenario part has been added. Random maps will now contain resources, immovables, and critters. The mini map can now be zoomed. The messaging system has been improved. Statistics will now show the reason why a building is not producing anything.

2009-10-31 06:52
build-14

ゲームロジック:このリリースには、経済の中で土器の種類のターゲット価格を設定するインターフェイスだけでなく、さまざまな設定可能なプレーヤーの初期化を追加します。その方がシナリオを作成する機能があります。ゲームのセットアップUI:、および異なる解像度にメニュースケールチャットと多人数のロビーがあります。すべての木は、自然のライフサイクル(種まき、死)があります。新しい効果音、音楽、グラフィック、マップ、およびチュートリアルのシナリオです。コンピュータのプレイヤーが改善されている。多くの重大なバグがいくつかのユーザビリティの問題が修正されている。観客の構築と経済の構成を見ることができます。ゲームのタイムスタンプと個人的なメッセージに改善されているチャット。
Game logic: this release adds an interface to set target quantities for ware types in an economy, as well as different configurable player initializations. It has better scenario creation features. The game setup UI: has a multiplayer lobby with chat, and menus scale to different resolutions. All trees have natural lifecycles (seeding, death). There are new sound effects, music, graphics, maps, and a tutorial scenario. The computer player has been improved. Many serious bugs and some usability issues have been fixed. Spectators may look at building and economy configuration. Game chat has been improved with timestamps and personal messages.

2008-11-26 22:58
build-13

生産のための需要をチェックし、そのサイトでは、簡単にデッドロックの原因別の青銅器の種類と倉庫を埋めるために土器のタイプの供給を減少されませんが追加されました。保存したゲームのマルチプレイヤーゲームでロードすることができます。フレームレートのCPU使用量を減らすに限られていた。 /私のコマンドを多人数でチャットを追加しました。グラフィックはすべてアトランティスの建物のために追加された。マップ、歌、サウンドエフェクトを追加しました。いくつかのゲームのデータフォーマットや部族の経済の構文がクリーンアップされました。多くのバグが修正されました。 UIの多くの部分が改善された。
タグ: Major feature enhancements
Demand checks for production were added, so a site
will not deplete the supply of a ware type to fill
warehouses with another ware type, which easily
caused deadlocks. Saved games can be loaded in
multiplayer games. The framerate was limited to
reduce CPU usage. A /me-command was added in
multiplayer chat. Graphics were added for all
Atlantean buildings. Maps, songs, and sound
effects were added. The syntax of some game data
formats and tribe economies was cleaned up. Many
bugs were fixed. Many parts of the UI were
improved.

2008-04-05 14:18
build-12

このリリースでは、シナリオのイベントの種類(建物、旗、不動産、reveal_scenario、道路reveal_campaign)、およびトリガの種類(軍事的影響力、所有権、ビジョン)動物や労働者のアニメーションは、新しい部族(Atlantids)は、マップを追加しました。シナリオは固定され、新しい機能を活用するために更新されます。 (ただし、まだ保存されたゲームからマップからネットワークゲームを実行する)ことが可能です。道路上の自動フラグの配置を実装しました。マップは、コマンドラインからエディタにロードすることができます。 UI要素が固定され、改善された。バグが労働するときの建物が焼失し、客観的表示が更新されませんでしたが修正されましたが失われました。
タグ: Major feature enhancements
This release added animal and worker animations, a new tribe (Atlantids), a map, and scenario event types (building, flag, immovable, reveal_campaign, reveal_scenario, road) and trigger types (military influence, ownership, vision). Scenarios were fixed and updated to take advantage of the new features. It is possible to run network games from maps (but not yet from saved games). Automatic flag placement on roads was implemented. A map can be loaded into the editor from the command line. UI elements were fixed and improved. Bugs where a worker was lost when buildings were destroyed and the objective display was not updated were fixed.

プロジェクトリソース