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プロジェクト概要

!SipExchange は、ソフト スイッチの場所、プロキシ、および存在のような標準の SIP サービスを提供します。!SipExchange アプリケーションを使用して、サービスプロバイダーは音声、ビデオ、およびインスタント メッセージングに基づく VoIP 電話サービスを彼らの加入者だけでなく、他のサービスを提供できます。!SipExchange は、伝統的な電話交換や Pbx によって提供される標準サブスクライバー機能の多くをサポートしています。さらに、!SipExchange はサービス ・ プロバイダーおよびソフトウェア開発者を急速に新しい機能やサービスを作成し、!SipExchange アプリケーションにプラグインを使用できる外部コール制御機能をサポートします。!SipExchange は、SIP プロトコル標準に準拠している標準の SIP 電話機で動作します。そのソフトウェア アーキテクチャは、スケーラブルで、柔軟かつ簡単に拡張可能です。JBoss サーバの内部のエンタープライズ アプリケーションとして実行され、J2EE サーバーが提供する多くのサービスを活用します。!SipExchange をシステム管理者ことができます加入者と機能を管理できるだけでなくその他日常操作ポータル ベースのユーザー インターフェイスを提供します。ポータルからは加入者自分のプロファイルを管理および表示、通話詳細記録彼らが登録している機能をカスタマイズできます。サービス プロバイダーをポータルに追加のコンテンツを追加して、ルック アンド フィールをカスタマイズできます。

システム要件

システム要件が設定されていません
プロジェクトのリリース情報やプロジェクトリソースの情報です。
注: プロジェクトリソースの情報は Freecode.com ページからの引用です。ダウンロードそのものは、OSDNにホスティングされているものではありません。

2009-03-23 19:21
1.0.0b

システム管理者のユーザインターフェイスとの加入者を完全に(GWTの)やポータル技術は、Google Web Toolkitを使って書き直されています。ポータルアーキテクチャ、サービスプロバイダーが完全にポータルをカスタマイズし、追加のユーザーインターフェイス機能を提供することができます。外部の管理や請求書の統合のためのWebサービスシステムを完了している。インストーラは、システム機能の多くを自動作成されています。アップグレードのフレームワークにも場所に置かれている。
The user interface for the system administrators and the subscribers has been completely rewritten using the Google Web Toolkit (GWT) and portal technology. The portal architecture enables service providers to completely customize the portal and provide additional user interface features. The Web services for integration with external management and billing systems have been completed. An installer has been created, which automates a lot of the system functions. An upgrade framework has also been put in place.

2007-06-03 16:44
0.0.4a

SipExchange今はEJB3のアーキテクチャを使用して開発されました。 EJB3のアーキテクチャは、エンタープライズアプリケーション開発のための最新のJ2EE仕様です。ただし、エンドユーザーが任意の違いを見ていないが、今多くのバックを開発し、この新しい技術のためのビジネスロジックが簡単です。加えて、()のWebサービスのサポートは実験段階の初期に追加されました。自動化されたユニットテストに改造されている。バグの数が固定されている。
タグ: Code cleanup
SipExchange is now developed using the EJB3
architecture. The EJB3 architecture is the latest
J2EE specification for enterprise application
development. Although the end user does not see
any difference, it is now much easier to develop
back-end business logic because of this new
technology. In addition, initial (experimental)
support for Web services was added. The automated
unit tests have been revamped. A number of bugs
have been fixed.

2006-07-16 22:04
0.0.3a

コール転送とコールスクリーニング加入者の機能が追加されている。複数の外観をアドレスとSIPゲートウェイのシステムレベルの機能が追加されている。コードカバレッジツールの重要性(唯一の開発者)が追加されている。多くのバグが修正されている。
タグ: Major feature enhancements
Call forwarding and call screening subscriber features have been added. Multiple appearance address and SIP gateway system-level features have been added. A code coverage tool has been added (only of importance to developers). Many bugs have been fixed.

2006-04-27 15:21
0.0.2a

プレゼンスサービスの初期バージョンが実装されています。加入者コンソールの初期バージョンが実装されています。加入者コンソールはWebベースの加入者のアカウントを管理することができますベースのユーザインタフェース、連絡先、およびその機能。プロキシコードをプロキシ処理するようにリライトされている問題を引き起こしたSipExchange多くのSIP携帯電話で動作しないとの関連。電子メールに追加されているテンプレートです。この機能は、電子メールメッセージをSipExchangeによって、ドメインごとにカスタマイズできるように送信できるようになります。
タグ: Major feature enhancements
An early version of the presence service has been
implemented. An early version of the Subscriber
Console has been implemented. The subscriber
console is a Web-based user interface with which
subscribers can manage their account, contacts,
and their features. The proxy code has been
rewritten to handle proxy-related issues that
caused SipExchange to not work with many SIP
phones. Email templates have been added. This
feature will allow email messages sent out by
SipExchange to be customized on a per-domain
basis.

2006-03-12 12:04
0.0.1a

登録およびプロキシサービスが実装されている。のSIP SIPコールのセッションセットアップに涙をサポートしています。 SipExchangeサーバー、課金およびレポートアプリケーションのためのデータベースの詳細を記録し、それらを保存呼び出しを生成します。外部の呼制御で使用するための基本的な枠組み/アインのように含まれているトリガされます。システム管理者のSIPドメインと他のものの間で加入者を管理することができます。
タグ: Initial freshmeat announcement
The Registration and Proxy services have been
implemented. SIP to SIP call session setup and
tear-down is supported. The SipExchange server
produces call detail records and stores them in
the database for billing and reporting
applications. The basic framework for external
call control using IN/AIN like triggers is
included. System administrators can administer SIP
domains and subscribers among other things.

プロジェクトリソース