ダウンロードリスト

プロジェクト概要

Tickletankle は 2 人のプレーヤーのリアルタイム タンク ゲーム、インターネットまたは LAN 経由またはローカルで再生することができますフラクタル地形です。ゲームはジョバンニ Tummarello ゲーム「フラクタル戦闘機」に基づいています。

システム要件

システム要件が設定されていません
プロジェクトのリリース情報やプロジェクトリソースの情報です。
注: プロジェクトリソースの情報は Freecode.com ページからの引用です。ダウンロードそのものは、OSDNにホスティングされているものではありません。

2003-07-17 20:22
0.8

今ではコンピューターと対戦することが可能です制御相手(人工知能プレーヤー)。衝突検出とすぐにはるかに正確であることを改善しました。ネットワークゲームの設定の変更は現在、ネットワークゲームでは、地形の同期バグを禁止されて修正されました。
タグ: Major feature enhancements
It is now possible to play against a computer-controlled opponent (AI player). Collision detection was improved and is now much more accurate. Changing settings in network games is now forbidden, and a terrain synchronization bug in network games was fixed.

2003-06-09 01:40
0.7

ダイアログの処理が改善されている。ネットワークゲームからの切断が可能です。 2番目のプレーヤーのためのキーバインディング、および調整されている冗長な画面の更新が排除されている。
タグ: Minor feature enhancements
Dialog handling has been improved. Disconnecting from a network game is now possible. The key bindings for the second player have been tweaked and redundant screen updates have been eliminated.

2002-08-03 04:10
0.6

ゲームを今すぐ、インターネットまたはLAN経由で再生することができます。
タグ: Major feature enhancements
The game can now be played over the Internet or a LAN.

2002-07-22 23:43
0.5

多くのパラメータは、現在設定され、低速なマシン上でスムーズなゲームプレイが可能です。大砲の読み込み状態今では進捗状況が表示されます。地形と箇条書きの管理を再描画に最適化され、全体のパフォーマンスにつながる。衝突検出コードの間違いを訂正された。 "画面については、"ヘルプ"および"とウィンドウ問題が修正されます。
タグ: Major feature enhancements
Many parameters are now configurable and allow smoother gameplay on slow machines. The cannon loading status is now displayed in a progress gauge. Terrain redrawing and bullet management are optimized and lead to better overall performance. A mistake in the collision detection code was corrected. A windowing problem with the "Help" and "About" screens is fixed.

2002-07-18 03:52
0.4


タグ: Initial freshmeat announcement

プロジェクトリソース