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プロジェクト概要

Xconqは汎用的な戦略ゲームシステムです。これら全ての要素を含む完全なシステムです: 多環境対応のエンジン、複数環境対応のグラフィックインターフェース、複数のAI、マルチプレイヤーゲームのためのネットワーク、そして拡張ライブラリ。ゲームのライブラリには古代から遠い未来、単純なものから複雑なものまであります。Xconqは上視点のターン制の戦略級ゲームで、ヘックスを採用しています。ゲームを設計するための言語GDLが含まれていて、宣言型言語でユニット、地形などとそれらの相互作用の表を設定できます。ゲームデザイナーは数百種類もの設定と表が使用できます。

システム要件

システム要件が設定されていません
プロジェクトのリリース情報やプロジェクトリソースの情報です。
注: プロジェクトリソースの情報は Freecode.com ページからの引用です。ダウンロードそのものは、OSDNにホスティングされているものではありません。

2005-06-13 20:46
7.5.0-0pre.0.20050612

このリリースでは主に、ゲームの設計に向けて、新たな機能の数から、ゲームデザインのために追加された適しています。このリリースでは、いくつかのバグ修正されます。このスナップショットは、リリースのため、いくつか壊れている可能性があります。バグ修正Sdlconqでのクラッシュを含む、ネットワーク内の不適切なユニットのプロパティの割り当て、およびSkelconqの引数解析中にクラッシュするコードが表示されます。より多くの材料の消費制限があります。オペアンプの役割計画を引き継ぐように始めている。コード内の多くの古い嫌なものは削除されている。
タグ: Minor feature enhancements
This release is mostly geared towards game designers, since a number of new features were added for game design. There are some bugfixes in this release. This is snapshot release, so some things may be broken. Bugfixes include a crash in Sdlconq, improper unit property assignments in the network receive code, and a crash in Skelconq's argument parsing. There are more materials consumption restrictions. Operational roles are starting to take over for plans. Much old cruft in the code has been removed.

2005-05-01 08:18
7.5.0-0pre.0.20050501

これは主にバグ修正、マイナーな機能、およびゲームの更新プログラムのリリースです。少し修正のすべての種類のいくつかの新しい地形やユニットグラフィックス、およびいくつかのゲーム(オパールは非常かなり、今、新たな地形を使用して、もともとFreecivのために設計さセットからインポートする設定されてへの変更のカップル)。
タグ: Minor bugfixes
This is primarily a bugfix, minor feature, and game update
release. All sorts of little fixes, some new terrain and unit
graphics, and a couple of changes to some of the games (Opal
is quite pretty, now, using a new terrain set imported from a
set originally designed for FreeCiv).

2005-04-16 14:30
7.5.0-0pre.0.20050416

このリリースでは、人工知能、頻繁にクラッシュする戦闘機制御による経済のバグがあります。また、海軍部隊とのユニット構造の選択肢を回避スプレッド、人工知能のパフォーマンスを高速化し、問題を修正する土地で生産されてロックされた都市のトランスポートは、AIの使用が向上します。
タグ: Minor feature enhancements
This release fixes an economy bug, which caused AI-controlled fighters to crash frequently. It also improves the AI's use of transports, spreads around unit construction choices, speeds up AI performance, and fixes the problem with naval units being produced in land-locked cities.

2005-03-23 09:05
7.5.0-0pre.0.20050322

このリリースでは、細胞間の転送は、新しい背景に、経済モデルの一部として、セル単位、単位セルを実装します。いくつかのゲームのための更新プログラム、およびれたいくつかの進歩人工知能の改良に関する。さまざまな小規模のUIのバグやゲームのバグをされてぺしゃんこにしている。
タグ: Minor feature enhancements
This release implements cell-unit, unit-cell, and cell-cell
transfers as part of the new backdrop economy model.
There were updates for some games, and some progress
regarding AI improvements. Various small UI bugs and
gameplay bugs have been squashed.

2005-02-26 07:49
7.5.0-0pre.0.20050225

バグの修正ゲームAIは、ディスプレイの問題と新たな供給のために作られた/経済コードのデザイナーやプレーヤーのために導入されました。
タグ: Major bugfixes
Bugfixes were made for gameplay, AI, and display issues and new supply/economy code was introduced for designers and players.

プロジェクトリソース